dilluns, 19 de març del 2012

Exposició


Hola bloggers, encara que un poc tard, vaig a fer un comentari referent a l'exposició que férem fa ja dos dimecres.  

En primer lloc m'agradaria dir que l'exposició va ser una activitat molt enriquidora, el fet d'exposar per grups conceptes de classe va fer que a banda d'haver d'aprendre o fer una recerca més profunda en el tema del teu grup, després podies aprendre del treball dels altres grups d'una forma entretinguda i amena. 

He volgut destacar alguns pòsters que hem cridaren l'atenció per alguns motius. Per començar volia parlar del pòster de l'esquerra, el anomenat "llàgrimes", que em va sorprendre molt per la intensitat de les imatges i per tot allò que transmetia, tantes emocions, però alhora se'm feia intrigant perquè no acabava de comprendre quin sentit tenia aquell pòster, vaig tirar en falta una explicació del perquè d'aquella forma d'expressió. 

 Aquest pòster també m'agradaria destacar-lo pel sentimentalisme de les imatges i per la seua relació amb l'acceptació del propi cos conforme és sense pensar en les opinions dels altres. L'explicació que ens va donar un dels autors del grup va ser impressionant encara que no estaguera permès comentar els pòsters, ja que en exposicions normals no pots tenir a l'autor comentant-te l'exposició. Així i tot, el destaque per l'impacte va tindre en mi i pel tema que tractava, un tema com el càncer que no es fàcil mai parlar-ne d'ell.
 Per últim, volia comentar el pòster que per a mi va tenir una valoració de 10. Vaig triar aquest per l'originalitat del pòster, per tot el treball que van ver els membres del seu grup i sobre tot, perquè es veia clar quin era el tema del que tractava i tenia una influencia sobre un mateix amb un final inesperat. El relacionar la perfecció amb cadascú a través d'un espill feia que un mateix s'acceptara tal i com és oblidant-se dels complexes almenys per moments.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada